Yummy Friends

Saturday, January 1, 2011

Mee Sup Tulang...Yummy Sedap!!

Minggu lepas, saya dengan kak seofis buat projek mee sup tulang.
Walaupun saya jenis tak berapa suka makan mee masak sup ni.
Tapi cuba jelah.
Rasanya bolehlah tahan juga.

Yang ni saya punya..tak de cili punya.
Sebab saya tak makan pedas sangat...risau sakit perut...hehe.


Mee sup tulang yang sudah saya bubuh bawang goreng.
Banyak gitu.
Sendiri makan, kisah apakan...:)


Yang ni...ada cili kepunyaan kak seofis saya.
Memang pedas tau!!!


Sedap dan menyelerakan.
Sampai habis semuanye kak seofis tu makan.
Saya tinggal sup je sebab kalau sup tulang, saya kurang berminat nak makan.
Bukan sombong tapi itulah saya...hehehe.

2 comments:

gabanMorka said...

aku tengok je dah meleleh air liur...xgune

Admin said...

haha..jom mkn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."