Yummy Friends

Thursday, July 16, 2009

Sedapnye...Sotong Bakar

Sotong...sotong...sotong...sedapnye. Sy plg suka sotong kalau msk goreng iaitu buat salad sotong & juga sotong bakar. Sotong bakar sambal mmg sedap. Cayalah.

Kalau nk cari tpt sotong bakar yg sedap, bolehlah lawat tpt makan kat Jln Bandung, Sibu. Kalau tak silap, mcm tu nama tpt tu. Dah lupa, lama tk p sana. Kalau kat Bintulu, dkt dgn Mds kat Medan. Tu dulu, tak tahulah skrg ni masih ada ke tak lg.

Wa....sedapnye..tgh panas2 mcm ni. Tp jgn gelojoh pula...naya nanti.

Myelerakan btllah....buat sy lapar je..hehehe

Cara mskan sotong bakar ni ada byk jenis, ada sotong bakar sambal, sotong bakar ala bbq, sotong bakar berempah & byk lglah...mgikut selera & kreatibiliti masing2.

Nk cuba:Sotong Bakar Bersambal.....silalah ke blog: izzaiynas.blogspot.com


Sotong Bakar Berempah..sila ke website: Sajionline.com


Sotong Bakar Ala BBQ..sila ke blog: yummylicious-jun.blogspot.com


SELAMAT MENCUBA........KITA MAKAN DULU..BYE2

2 comments:

.:Mas Ayu @ Minah Kiwi:. said...

best nyer tengok gamnbo sotong bakar.. wah mekasih yer sebab kasi nama tempat untuk carik sotong bakar tue.

harusla cari tempat sotong bakar tue hujung tahun nie

Angeline said...

mesti cari...hehehe. Sedap tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."